Kom hem med lite fina saker

Godkväll!♥

Efter skolan idag så tog vi med Ellen som fyller 16 år idag, till stan. GRATTIIIIS!!
Vi bjöd henne på fika och själv åt jag Viskans grymma äpplepaj med vaniljsås, mm!

Sedan gick jag och Amalia på stan en ganska lång stund och provade kläder hit och dit. Jag hittade massa som vanligt...
Sedan gick vi på en liten utförsäljning där jag köpte en jacka till mig själv, och två snygga plagg till syrran i födelsedagspresent (hon fyllde år i fredags).

En bra dag helt enkelt! Nä, nu måste jag ta tag i idrottsplugget...






Älskar min nya jacka!

GR Design (utförsäjning 90,-)





LOve it! Kofta eller nåt
H&m 99,-



Topp - as snygg, och jättebekväm!
H&m 39,-



Örhängen med fina detaljer
H&m 29,-



Härliga armband i trä och guld tema
H&m 29,-





Skitsnygga ringar i samma färger som armbanden
H&m 49,50,-



JAG ÄR KÄÄR!
Ser precis ut som ringarna de säljer på COcco eller vad det nu heter, och gissa hur glad jag blev när jag sprang på ringen på H&M för endast 49,50 spänn?!

Godnatt, vi hörs imorgon!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0