Lycklig!







Mobilfotot i mitten blev mycket större än de andra! :)



Titta vad som väntade på mig i brevlådan idag! Mina 70 färgkort!

Jag blev ju då as glad, som inte får paket hemskickat varje dag som alla superbloggare...

Jaja, jag har kollat igenom alla kort och dem blev verkligen superfina! Jag älskar deras glansiga fotopapper också. Och mina mobilkort blev typ dubbelt så stora som de andra, as bra ju!

Hur som helst: 70 färgkort med porto inräknat= 44,- BILLIGT!

Nu ska de sättas in i ett fotoalbum för år 2010, och under hela året ska jag proppa in massa kort vart eftersom. Jag känner på mig att den inte kommer räcka till, får nog köpa två :)




Kommentarer
Postat av: julia<3

vad kul!! jag ser fram emot att titta när du är klar hihi:) asgrym header beckan!!!

2010-05-27 @ 19:03:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0