Ser ut som en spännande Tv-serie?


Denna bilden redigerade jag om med färgerna och lite text och ram. Jag blev ganska nöjd, men när jag kollade en extra gång, insåg jag att bilden ser ut som ett film fodral till en Tv: serie eller något liknande...

Haha, jaja, min tanke med denna bilden var att den ska få pryda ett nytt fotoalbum med härliga bilder från år 2010. Jag beställde ju hem 70 färgkort innan från internet som kommer komma inom tre dagar.

Förra gången jag gjorde det var också den första gången jag beställde hem riktiga kort på fotopapper, blev jag förvånad över hur mycket finare bilderna blev som riktiga fotokort och inte bara tråkiga bilder på datorn...

Då gjorde jag ett fotoalbum för år 2009, så nu är det dags för ett fotoalbum för 2010, eller hur?

Nu längtar jag tills de ska ramla ner i brevlådan om någon dag! 

Och en sak till: det är väldigt billigt att beställa hem kort på internet. Jag beställde 70 kort och totalt med frakt och alla andra kostnader blev det bara 44 kronor. As najs! 

För där jag köper mina kort, får man de första 50 korten gratis, och behöver bara betala 29 kronor i porto, men jag beställde hem 20 extra kort för 0.75 kr/st. Och det är ju faktiskt riktigt billigt det också... Tummen upp för det!


btw, jag saknar era kommentarer...:(


Kommentarer
Postat av: Emelie

Var köper du dina kort?

2010-05-25 @ 18:05:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0