Shoppingen







As ball T-shirt! Jag la ut den på min förra blogg men jag köpte den aldrig i verkligeheten.
Det var nog Jesus vilja att jag skulle köpa den nu när den var på halva priset! HAHA x)






üüüüüüüüüübersöt klänning som jag kollat på flera gånger!

I Bought This:

Necessär:
Lindex (39,- REA)
T-shirt: H&m (74.5o,- REA)
Linne(kan använda som klänning): H&m (49,-)
Fodral klänning: H&m (199,- AJ!)

Väldans galet nöjd helt enkelt. Där rök mitt barnbidrag kan man säga, men fyyy så det var värt.
Pengarna som jag fick av farmor och farfar lade jag undan till MALTA:s besparingarna , så sjuuukt bra ju!! TACK!♥♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

oj hoppsan vad den rosa klänningen ifrån Hm kommer försvinna på Malta i sommar!

2010-05-04 @ 18:26:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0