Sitter i skolan och skriver en låååån text.

Hej hallå!

Nu sitter jag här i skolan med Amalia i datasalen på våran rast. Egentligen brukar jag och Hanna ha måndagsfika vid den här tiden i caféterian men idag är det andra bullar som gäller... :)

Hur som helst, på torsdag blir det Stockholm med klassen och det kommer förhoppningsvis göra att denna veckan kommer gå lite snabbare. För vet ni? Om liiite mer än 3 veckor, så slutar jag 9:an!

Och hur kul kommer det inte bli på Malta, och resten av sommaren? Och sen kommer man inte behöva dra sig och tycka det ska bli jobbigt att börja skolan igen, utan bara roligt eftersom jag börjar på gymnasiet på en linje som förhoppningsvis kommer bli aaaas rolig!! Ser faktiskt fram emot att börja skolan efter lovet.
 
ÅH! SNART ÄR DET SOMMARLOV! (låter som en liten unge i fyran typ, hehe)
men helt ärligt, dessa veckor som är kvar, kommer gå helt sjukt snabbt!

Snart kommer alla stå där med klänningar och kostym(??) . Me like.



Haha, såhär skulle min header se ut från början...



shit pommfritt vilken låååååååååång  och flummig text det blev. Orkade ni läsa? hehe

Ikväll blir det dagens outfit bilder, I promise,

kram/R


Kommentarer
Postat av: amaliaa

jag orkade läsa :D igen!

2010-05-17 @ 16:09:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0