Skillat, Rebecka!-läsvärt

HAHAHAHA!

Igår på idrotten körde vi gränskrig och det var bara några minuter kvar på idrottslektionen, och då har jag äntligen fått jag i min FÖRSTA och ENDA kon (man skulle springa och hämta koner utan att bli tagen) och när jag fått tag i den så rusar jag till ett bo på de andra lagets sida (det fanns rockringar som man fick ställa sig i utan att bli tagen) och då säger Andreas som står i samma rockring: SPRING REBECKA!!!! Och jag tog väääärldens sats och helt plötligt när jag tagit ett språng så dras jag med världens kraft bakåt och såhär lät det typ: HÖUGHHH!!

Så där låg jag på gräsmattan precis utanför rockringen och faan vad jag skrattade!!! Alla andra givetvis också :/ hihi
Sen kommer ellen och Carro springandes och försöker ta mig (ja, jag låg ju utanför ringen så de hade ju chans att fortfarande fånga mig) så Andreas tar tag i min fot och försöker dra mig in till ringen och han skriker:`REBECKA ÄR INNEEEE!!!!
(haha, vi ville ju inte att jag skulle bli tagen då vårat lag skulle få en mindre kon...)

Helt sjukt galet! Dagens freaky!



Ja, skillat Rebecka!


Kommentarer
Postat av: M O A

hahaha, faan vad kul jag kan bara se det här framför mej HAHA!;D<3

2010-05-07 @ 18:10:47
URL: http://moahsoderberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0