Galet Grymma STOCKHOLM!



vid ankomsten, vi svettades som gick runt i jeans! :O




Hanna, Jag och Carro på plattan eller "sergels torg" :)



As ball affär! -gjord i en biosalong



Vi tjejer vid vattnet



gruppbild på tjejerna igen :)



turister



det kändes som att gå på italienska gator när man gick i Gamla Stan, grymt mysigt!



jag posade lite :)



vad gör jag och hassan? hmm... haha



Fina Carro, jag och söta Amalia



Carro och jag i Stockholms SMALASTE gränd/gata



Uteservering på ett Café i gamla stan



Mina fina vänner på Cafét



Jag och Bullen♥



Ellens smoothie



Fick 4 kondomer på H&m när jag handlade från deras nya kollektion: "Fashion Against Aids"



Lilla jag med en übertråkig outfit, haha!



Gröna Lund

Hej!♥

Jag har inte uppdaterat på ett par dagar men jag har levt till tusen procent!

 

Klassen åkte till Stockholm halv fem igår morses, och det var den roligaste dagen på alla högstadiets dagar! :D
Vi besökte riksdagen och ett medeltidsmuseum och sedan hade vi fritt.

Jag, Amalia, Carro och Hanna gick på en lång shopping runda på nästan alla shopping gator i Stockholm, och det blev en hel del köpt!
Sedan käkade vi snabb lunch, och fortsatte shoppa.
Det var över 25 grader och många gick i klänningar eller shorts medan vi inte orkade byta om hehe...
Vi strosade runt i gamla stan med klassen med solbrillorna på och bara myste.

Vi avslutade den über soliga och sköna dagen i Stockholm på ett Café i gamla stan där tjejerna köpte smoothies och färskpressad juice.

Sedan var det en lång bussresa hem och vi kom hem halv ett på natten... Trötta var vi då!
Men vi skrattade och snackade och höll igång på bussen, så tiden gick fort! Det visades även två filmer.

Dagen var verkligen helt underbar och vi ville inte åka därifrån!
Gud vad jag längtar tills jag ska flytta till Stockholm, alltså!

Dagen kunde helt enkelt inte bli bättre. Saknar det redan!! 

Haha, märks det att jag älskar stockholm? ♥

just det! Vi såg även lite kändisar....


Kommentarer
Postat av: M O A

ÅH, så härligt!!! och gamla stan är ju så himla fiiiint! hoppas ni hade de AWSOMAST!PUSSOCHKRAM!<3

2010-05-22 @ 20:19:41
URL: http://moahsoderberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0