Tisdagens Outfit-blommigt

Here we go again!
Alltså, ni får stå ut med många bilder varje dag på dagens outfit. Visst, ni tycker förmodligen att alla ser likadana ut, men för att jag ska bli nöjd krävs det mer än en 1 bild.

Så om ni ser endast EN outfit bild på bloggen här någon gång, så är det helt enkelt UNIIIIKT.











Skinnjacka: Lindex
Blommigt linne: H&m
Jeansleggins: Ullared
Kofta: Gina
Skor: Converse
Tygpåse: ElinKling

Nu FÅR jag inte blogga mer för mig själv. Jag har nämligen det näst sista nationella provet i KEMI imorgon.
Måste studera hela kvällen och det innebär att jag ska läsa en hel kemi bok nu.
Wish me luck!

Kanske bloggar från husbilen ikväll. (jaaa, jag ska bi i husbil inatt. MYS!) :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0