Ute i Naturen

Hej på er! ♥

Här sitter jag i Trial-skogen och njuter av solen som skiner för fullt.
Är det inte skönt att våren äntligen är här på riktigt? 2 Maj är det ju idag, och äntligen fylls behovet av D-vitamin i hela kroppen. I Lööww da Feeeling.

Föressten är det allra första gången jag använder internet mitt i naturen, känns konstigt må jag säga...

Bergsprängaren är med och från den dundrar det underbar musik som bara får en vilja hoppa upp och ner.


Dessutom är min termos hel-grym!! Den behåller värmen som tusan! Inte illa för 5 spänn på loppis va?
Grymmaste är att den är sjukt cool. hihi


Ajjabajja..



Hehe, gööttt i solen.



söta pappa och jag



proviant



solen värmer som tuuusan



pappa & Fia



Haha, lilla Noel på sin El-trial och tuffa farsan :)


Väldans mysigt att sitta här ute och höra motorcyklarna susa fram i skogen. Dock är det roligare att själv köra, såklart!

Nu ska vi tillbaka till lilla staden där jag ska möta upp Julia för en fika och sen blir det ett träningspass också, gött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0