12 st från Mobilen...

Hej på er!

Idag har det inte varit en helt vanlig dag i 9:an, utan vi stooora ungdomar fick inte vistas på skolan idag, eftersom de som går i sexan och ska börja 7:an till hösten skulle hälsa på.

Det gjorde dock inget eftersom det alltid är skönare att slippa ha en vanlig skoldag, enligt mig.
Vi fick istället göra massa annat. Bland annat gå på två studiebesök varav ett man somnade på, almost!
Sedan hann vi tjejer i klassen käka på tre olika ställen, inte varje dag :)



Första Studiebesöket...




Vi hälsade på söta mamma på henne jobb :)

¨

hmm, undar hur det alltid kommer sig att alla bilder jag har på bloggen består av Julia och mig?? haha



nästan hela klassen på studiebesök på TEXTILMUSÈET




Först hängde vi med Amalia att äta sin sushi och sen gick vi till Spice'n Rice och käkade där resten av tjejerna. Gott!



Sen blev det fika på Viskan efter lunchen... Mysigt!



Dock var magen proppmätt efter en stor portion med wokade nudlar och kyckling, så idag blev det bara en bulle och vatten.

Fast bullen var ganska stor ändå, hehe...



sen var det ett till studie-besök hos BT.

Det var helt seriöst det bästa studiebesöket jag vart på! Grymt bra gjort! Vi fick bland annat se en film om BT och om olika "fall". Sedan fick vi själva fixa till en artikel där. Vi hade deadline så vi fick skynda oss sjukt mycket! :D



Amalia, Julia och jag den sista minuten på vår artikel skrivning. Kul!




Jag, Amalia, Julia och Carro

En mysig dag med klassen helt nekelt. De dagar behövs också!


Kommentarer
Postat av: M O A

ååh, när jag praoade på BT fick jag oxå se det, fast jag var ju själv då:P det är värsta häftigt:D<3

2010-05-04 @ 18:29:35
URL: http://moahsoderberg.blogg.se/
Postat av: julia

varför du och jag alltid är på bloggen?

1. vi är grymt snygga

2. vi är linslusar

3. vi älskar bloggen

4. du älskar mig (dahhhh????!) (jag dig med hihi)

5. alla vill inte alltid vara med på bild

6. vi umgås grymt mycket

för att vi är HOMIES. poss

(dom sista bilderna var fan elaka däremot!!!!:()

2010-05-04 @ 22:34:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0