En vit och läppbalsam



Vit bikini från H&m 49 kr/del




Läppbalsam- ej läppglans! 15 kr



Färgade utväxten- as blont är det nu!



gott! 5 kr/st




helt underbar bodylotion som doftar smultron!
25 kr

dagen spenderades med Rebecka och Fia en stund också.
Först var vi hos pappa och packade och sånt, sen drog vi till en utförsjälning av märkeskäder där jag och Becka hämtade plagg åt syrran som köpte massa fina kläder.
Sedan var det vidare till knalle och där köpte jag lite små saker :)

Sen åkte jag och Becka med min familj till mormors kalas och var där i många timmar och åt mat, fikade, kollade på film och fikade lite till... Mys!

Lite glad jag blev när Matte (mammas sambo) fråga om jag ville hänka på dom till Götet imon. Inte tackar jag nej till det !

Ha en fin natt, hehe. Nu ska jag sova♥

och borsta tänderna så inte karius och baktus kommer!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0