våran överasskings fest becka 16!

Hej hej och förlåt för sämst uppdate!
Glad valborg på er i efterskott föressten!

Igår överraskade vi Rebecka i U-hamn och först kidnappades hon från en lektion, sedan hängde kompisarna en skylt över henne: "Just turned 16!!" och sedan satte dem ögonbindel för ögonen och en ölburk i handen och gav henne kondomer och skämde ut henne på ICA haha!

Sen bjöd dom henne på pizza och åkte sedan hem till Julia.
Där kom jag och Charlie och överraskade henne och hon blev så glad att hon grät lite, thihi (A) :D

Sen var det fääääst :D


Vi spände fast becka såhär, för det kom nämligen två snygga hockey-killar som strippade för henne. HEHE!
Sjuukt kul!



I början av lilla kvällen:D



Glada och taggade!



Söta Johanna



Sen hamnade kameran i andras händer, hehe :D



Linea, Challe balle och jag



Marcus haha



Något var roligt, antar jag hihi:D



glaaada pöjkar...  =)



haha, måste bara säga att tjejerna ser ut som sånna där läskiga som hoppar upp ur gravar ... :S på just den bilden alltså :D

Aja, det var en riktig lyckad kväll må jag säga! :D

Idag bakade jag och umgikc med min lilla bror.

Nu ska jag och världens bästa syster ha film kväll med tacos och choklad pudding!♥ är heelt slut efter gårdagen... :D

HA EN BRA KVÄLL!

Kommentarer
Postat av: Ccccc

kul att du visar upp min bästa sida på bloggen...... jag ska ta massa hemska bilder på dig på malta!!

2010-05-03 @ 09:32:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0