Vitsippor är vackert

Good Afternoon!♥

Nu sitter jag här igen, och gör inget annat än att blogga, Kul dock! :)
Innan spelade jag in lite videobloggar, men vi får se om det blir någon uppladning av dom, hehe...

Hur som helst så tog jag och Julia en buss som stannar mycket längre ifrån där vi bor idag efter skolan, så vi tog en liten längre promenad än vanligt hem, och på vägen var jag bara tvungen att sätta mig ner bland alla vackra vitsippor och plocka en bukett.

Man får en sån härlig vår-känsla av de! Så nu står det en stor bukett med vitsippor på köksbordet.
Mysigt!





Söta Julia plockade också en bukett

Vettefasen hur bilderna kunde bli som ljusa,
men min kameramobil är jag inte alltid bästavän med...





hmmm, vad gör jag??

I alla fall, nu ska jag sätta mig med en lååååååååång So uppsats. Jobbigt, men som tur är handlar det om något jag verkligen är intresserad av: Andra Världskriget

Ha en härlig eftermiddag!
Vi hörs kanske senare ikväll, men annars så hörs vi imorgon som vanligt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0