Bilder från en helt vanlig skoldag



Gehör lektion



mmmm fokuserade på Noter, CHECK




hahahha, jag och Kimberly kunde inte sitta still och vara seriösa, svårt på den första lektionen efter helgen, speciellt när det är Gehör lektion när man ska lära sig om noter...




 
Min baldejt i 3:an, RASMUS! Haha, jag vet att det är tidigt, men alla i vår klass har bestämt så det vore konstigt om jag inte också hade bestämt....



goa grabbar i caféterian!



Felix ....



gosiga Anton och jag



första normala bilden på min vän Carl




Där kom en ganska riklig bildbomb från gårdagen i skolan! Ligger efter lite med bloggen, men det har vart så sjukt mycket nu så jag hinner inte med! Har mängder med mer bilder som kommer upp allt eftersom.

Nä nu ska jag och pappa kolla om det finns inne någon iphone på Telenor, ska nämligen få min julklapp i förskott! Kan knappt bärga mig!

Vi hörs i eftermiddag va?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0