Bilder från "förr"

Hej på er!

Sitter i skolan med två killkompisar som tjötar om massa jag verkligen inte förstår mig på... Killar säger jag bara, haha.
Hur som helst har jag Tyska om en liten stund och sen slutar jag!!Så jag tänkte bjuda på lite bilder från "förr". Enjoy!



Bild från när jag och Julia gick i 9:an.



i 9:an vurpade jag nog den värsta vurpan jag vart med om på idrotten, hahahhhaha! Jag fastnade i en rockring med foten nåär jag skulle springa, och jag tog världens språng och märkte inte att jag satt fast, så det lär verkligen :" HOUGHÖH"



var i Stockholm med klassen i 9:an, UNDERBAR dag, nog den bästa dagen på hela högstadiet



Ellen köpte en go smoothie





var i Espevik med det "gamla" tjejgänget förra året, sjukt mysigt var det!



en knasig outfit från våren



spex i nian, (dock hade Ellen egentligen dessa gubbkläder, men jag fick låna)



jag köpte mördarklackar



och fake converse, som jag blev väldigt förälskad i



Min fina fina fina vän skrev fina ord till maj



Ha en fin dag! Vi ses i eftermiddag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0