En riktigt mysig och rolig dag!

Good afternoon!

Idag har det vart en sån där dag som bara varit sjukt underbar och mysig! Har hunnit med ganska mycket, och det gillar jag skarpt.

Skolan som vanligt, men vi musikare fick gå på en liten rock konsert med två band från rock folkhögskolan, och dem var jätte duktiga! Sedan att jag inte är så förtjust i just rock är ju en annan femma, hehe.
Efter skolan gick jag, Matilda, Sara och Mahnor till Ica och efter det till Orion. Vi snackade, skrattade och fikade, mys! Sedan gick jag, Matilda och Sara upp till skolan igen och hade lucia övning i 1 timma och 20 min! Ganska lång tid, men verkligen jätte kul! Vi kommer öva mååånga gånger till, så det blir fler roliga musikstunder utöver de jag brukar ha.

Kom hem kvart i 6 (för att vara exakt haha) och snart blir det ner till stan igen med familjen för en  kvällsmat på Viskan, igen! Som sagt, myyyys dag, detta!



brottslingar??



jag och två riktigt goa tjejor!






jaaa, vad fanns i glasen egentligen??
 haha, jag kan lova er att det inte var öl, men lite likt sådär




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0