Fika med söta Hanna och en knäpp dag i skolan




Hanna



Jag

Dagen(läsvärd):

Denna dag har vart mycket bra tycker jag allt! Ja, bortsett från att det blev kanelproblem i Caféterian. Vi estetare satt där och spelade gitarr och tog det lite lungt, och då ser vi Filip sitta och näst intill spy. Då hade han tagit en full sked med kanel och svalt det, och det är tydligen farligt och frätande på något sätt. När Anton testade blev det en kanelpulverhög på golvet efteråt...
Det slutade med att Filip och Anton gick in på toan och spydde (annars kan det vara farligt för levern) och Linnea och Alexander fick åka till sjukhuset...
Jag säger bara en sak: Ät inte en sked full med kanelpulver!

Efter ett oförberett prov på engelskan rusha jag ner till stan för att träffa mysiga Hanna och fika med henne på stans billigaste ställe... Vi båda är ganska panka, så det blev våfflor och te för 25 spänn totalt. Toppen, ja!

Idag händer det inte så mycket faktiskt, jag ska nog bara ta det lungnt med syrran, och kanske träffa Julia,m eftersom jag ska ut imorgon.

Ha en häääääärlig Fredag folket! ch kom ihåg- Ät inte kanel


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0