Hade över 3 håltimmar idag...





söta Matilda♥



blääk vilken hemsk bild, men skit samma. Jag undrar dock hur det ALLTID blir en chailatte och stor kanelbulle när jag fikar på Orion? Gott är det ju i alla fall...



fina flickor



fika, fika, fika. GOTT



min lilla Gimli ♥ mycket sällan kallas hon dock för Emelie Lihav. Klicka HÄÄÄÄÄÄR för att komma till hennes blogg.



Det har vart snöstorm idag, vilket ledde till att bussarna fick ställas in. Oh så bra ursäkt till att komma försent, Oh så kasst när man faktiskt vill hem.



Blir faktiskt inte helt lessen ändå. Det är okej för snön att komma nu. Det är ju November, men att det ska storma snö åt alla håll och kanter känns väl lite mindre kul, men hallå, det är ju inte jag som bestämmer vädret, även fast jag förstår att det skulle vara mycket bättre så...


Nej men hejsan!

Hoppas ni mår bra som vanligt. Hade dock vart lite mer unikt om jag skrev "Hej på er alla! Hoppas ni mår förjävligt, för det gör jag".
Nejnej, hinner inte va oseriös nu. Tänkte börja skriva lite mer specifikt om vad jag gör på dagarna, inte för er skull (förstår om det är jobbigt att läsa), utan för min egen. Jag glömmer näligen av så sjukt mycket av min egen vardag, så när jag sitter och tittar tillbaka på bilder och så, blir jag alltid sjukt glad när jag ser att jag skrivit om dagarna också, tänk så roligt att läsa när jag blir äldre!

Alltså: Min dag idag har vart väldigt lugn och go. Åkte med bussen som vanligt till skolan i snöstormen och hade Svenska först på schemat. Efter svenskan kom det aldrig någon lärare till Engelskan, så jag och några goa brudar drog ner till stan för en mysig fika på Orion. Och som jag sa innan är det Chailatte och kanelbulle som ligger mitt hjärta varmast just nu.
Efter fikat drog vi upp till skolan igen (till fots, eftersom bussarna inte var igång) och där insåg vi att även Datorkunskapen var inställd eller något, så vi hade ju en såhääääääääääääääär fet håltimma hela dagen typ. Blev massa kortspel i caféterian som vanligt, mycket trevligt dessutom.

Dagen i skolan avslutades med en lång tråkig Historia lektion, men vad kan man begära av historia? Det enda i historia som intresserar mig (i alla fall i nuläget) är Andra Världskriget, tröttnar aldrig på fakta kring det.

Nu blir det väl ett snabbt outfit inlägg, men sen ska jag koka Te och beta av en liten hög med plugg. Helt okej, känner mig faktiskt inte överbelastad av läxor än... Två dagar sen lovet har ju bara gått...

Puh! Mö text...


Kommentarer
Postat av: emelie lihav

asså det är tur att jag älskar dig

2011-01-04 @ 18:06:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0