Lite bilder från helgen






Då var helgen i princip slut då... Har hur som helst haft en riktigt mysig helg med bland annat min Malta kompis från Göteborg här i min stad. Vi hann käka på Spice´n rice och Orion eftersom Viskan tyvär var fullt, och snackade långt in på natten. Dagen efter fredagen shoppade vi en del i lilla Borås och både jag och Malin hittade finfina saker!

Dock var hon tvungen att åka hem på löradg eftermiddag för hon har världens jobbigaste fotboll träningar jämt. Men jag och mitt lilla partajj gäng gick ut och hade en mycket trevlig lördagskväll hos en kille som hette Micke.

Hoppas ni får en riktigt go söndag!
Min söndag kommer innehålla massa städning och glögg, gooottt
 

 Och snart är det min tur att fara till Göteborg igen, trävligt


Kommentarer
Postat av: Anonym

MEN HALLLÅÅÅ ELLER????? FYYYY FAN VA FUL BILD HAHAHAHAHA

2010-11-22 @ 17:45:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0