Min lediga dag




När jag hoppade ut från duschen ser jag denna latmask ligga och sova framför brasan med katten i famnen.
Sjukt gulligt!





Gokväll allesammans!

Dagen har vart en perfekt ledighets dag, verkligen. Blev minst sagt överasskad när världens bästa Rebecka stod utanför dörren imorses. Så vi tog det lugnt framför brasan och lyssnade på musik och käkade mat som vanligt. Mycket trevligt må jag säga!
Sedan drog vi oss ner till stan och mötte upp Anton och Emelie för en mysg fika på Orion. Efter det gick vi på stan en stund, och sen åkte Becka hem till Ulricehamn igen ... Så jag och Emelie hängde med Anton till deras rep-lokal och lyssna när deras band spela. Mycket duktiga var dom!

Nu sitter jag här framför brasan igen och värmer fötterna. Mysigt när det är så mörkt ute och man har en tänd brasa här inne. Ska snart trycka i mig lite pytt i panna och avsluta dagen med några avsnitt av Vänner.

Kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0