Nu tändas tusen julehus... Aha va? Juuust det! jag mena juleLJUS såklart...

Ja men ungefär såhär ser det ut när vi har luciaövningar på gymnasienivå... Det är BARA jag av oss som är med som inte kan hälften av texterna....
Är detta normalt känner jag lite här.




Annars har min dag vart lång men riktig go!

Haft många lektioner som innehållt datakunskapsprov m.m som förövrigt gick åt fanders, eller kanske inte helt och hållet men en del i alla fall.
Efter skolan satt jag coh Kajsa och drack varm oboy i cafét och snackade oavbrutet i 1 timma och en kvart! Tiden gick verkligen fort, gött!
Sen var det som det brukar vara på tis och torsdagar lucia övning i cirka 80  min. Jobbigt när jag inte kan låtarna, men väldigt väldigt roligt och det kommer verkligen bli brutalt FINT när vi kommer stå där på lucia och alla stämmor är på plats och även man-kören, ska bli tufft att killarna ska stå i kostym med tända ljus på "balkongerna" på sidorna på scenen och sjunga en utav stämmorna. Jag känner på mig att det kommer bli sjukt fint, och på en mer avancerad nivå än det var de andra åren.

Jaja, mycket plugg återstår, och många outfits hinner jag inte med!

Kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0