STRESS!

Hej hej!!

Skriver ett fort inlägg här. Dagen har vart väldigt bra som bland annat innehållt en galen gehör lektion, fika med snubbarna i caféterian och inspelning i studio! Kul kul!
Något annat som är kul är att Nobelveckan på Bäckäng sätter igång imorgon så då börjar vi kvart i 1 i aulan och om några dagar är det nobellmiddag kväll på skolan med tre rätters middag och då ska man va uppklädd! Dock har jag nog inte 170 spänn åt det...

Hur som helst har jag 40 **** sidor i historia prov till imorgon och har inte läst ETT PISS.

Och så ska jag hinna med en fika med Becca, Hanna och Bullen, hur ska det gå hur ska det gå?





Söta Kimberly och lilla jag idag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0