Tacokvällen igår

aasgo ny låt från Daniel Adams ray






vi handlade mat för över 600 kr. ajj.



I Antons kök hittar man de mest underliga sakerna...



Jag kände mig manad att använda den...



Gött folk och god mat



Dock tyckte jag att det köptes lite väl mycket cola, haha








Sen hann vi kolla på lite BRüNO

Efter tacokvällen drog jag och två killkompisar vidare till deras kompis som hette Ludvig, men det gjorde resten av Borås ungdomar också, så det blev kaos hemma hos stackarn... Vilket betydde att mer än hälften fick dra igen, och på bussen på väg in till stan var det inte mindre ä nkaos där heller. Tror det tog mer än 40 min att komma in till stan. Vissa rökte inne på bussen, drack (inte så märkvärdigt, haha), klättrade upp på väskhyllan, skrek och ah, KAOS, vilket ledde till att busschauffören tvärstannade och ringde polisen och skrek åt en kille på bussen att gå av, fast han lydde inte så chauffören DROG ut honom från bussen, men sen när vi äntligen var framme i stan visade sig att han ändå satt kvar på bussen?
Haha, det var bara gaaalet.

Och som sagt, hade ÅNGEST när jag vaknade kvart över 2 idag. Får ännu mer ångest när jag ser att klockan står på 15.50!! Vart tog dagen vägen?? Måste hitta på något att göra innan jag blir galen.

Ha en bra lördag nu♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0