Bilder från konfaåterträffen















Igår var det konfaåterträff med mitt gamla konfirmationsgäng, och det var jättemysigt!

Vi lagade tacos och käkade det och sen sjöng alla för mig och Albin (jag fyllde år på låtsas igår p.g.a en facerape) och sen åt vi  tårta och gick ner till Ica och köpte godis. Vi spelade kyrkbrännboll, snackade, spelade nåt spel med händerna som jag från och med nu kallar "hajja!" och snacka massa mer. Riktigt trevligt var det.

Jag somnade dock i soffan medan de andra dygnade, jag har sovit sjukt lite de senaste dagarna så jag behövde ett par timmars sömn, höhö...

Ikväll får vi se om jag drar ner till U-hamn och festar, är bara halvsugen på det.... Men man vet ju aldrig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0