Vad ska man...

Ja vad ska man egentligen blogga om när man bara sitter hemma en hel dag? Dagens outfit? Jag har då på mig en ytterst sunkig tröja och ett par rosa mjukisbrallor med apelsinfläckar. Så nej, skulle inte tro det.

Tänkte gå ner och titta på tv eller något annat. Jag kan ju alltid dela med mig av mina planer för denna veckan:

Onsdag: Fika med Sara
Torsdag: Lucia övning kl 16.00 och kanske träffa Hanna
Fredag: Till Götet för göteborgsvännerna
Lördag: Fortfarande Göteborg
Söndag: Fortfarande Göteborg, men hemresa också haha

en fullspäckad men rolig vecka!

Ha det gött mina kompanjoner!




bild från igår. Då jag var sminkad och hade hyffsat ok hår, ni vill INTE se mig nu. haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0