5 egos från igår

Hej!

Nu har jag kommit hem till min stad igen från Göteborg. Hade en väldigt mysig gårdag/kväll hos Malin och sen hos Julia med tjejegänget i Götet. Fast när Malin kom hem från avslutningsfesten gick jag Johanna och Malin hem till Malin och va med Andreas.

Vi snacka och planerade in att Frida, Malin och kanske Julia finally ska komma till my City om typ 3 veckor. Ska bli sjukt spännande!






haha i 3 timmar var jag i Malins hus hos hennes bröder och roade mig tills Tessan kom och hämta mig.

Myshelg helt enkelt♥



söta julia på tåget på väg hem idag



ISLATTE SÅ JÄDRA GOTT.


Kommentarer
Postat av: ms bull

Joo verkligen! Fast jag har lyssnat på den så mycket det senaste, har ju den på Ipoden så den är typ "ny" nu om fattar babe ;)

2010-10-24 @ 18:14:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0