Min underbara helg


Godmorgon!
Vilken otroligt bra helg jag har haft alltså!
Fredags: Jag, Julia, Sara och pappsen tog en roadtrip till Ullared. Vi sprang in med vagnen i varuhuset och fyllde vagnen på 2 timmar. Sedan fick vi givetvis köra "uteslutningsmetoden" när man insåg att man hade lagt i varor för över 1000 spänn, lätt hänt!
Sedan såg vi BORIS (VD:n och Tv kändisen!!!!) så mitt hjärta bankade förjäkla fort alltså. Tillslut vågade Sara fråga efter en bild och han sa att det var okej. Ni ska få se bilden sen.
Sara: Har du haft en bra dag, Boris?
Boris: Jaa då! Vi har sålt för över 24 miljoner idag, så det är en mycket bra dag!
Sen när vi kom ut ur Gekås var kl 21.00 (dom stänger 20.00 så vi var bland dom sista) och då satte vi oss på BurgerKing allihopa och snacakde och skrattade i över 1 timma. Riktigt roligt var det!
Efter det var klockan över 22.00, och våran bil var den SISTA bilden på hela Gekås parkering.
Sara sov över hos mig efter det, mys!
Lördags: Sara jag och Rebecka drog ut i Trial-skogen vid 10 tiden på morgonen och kom hem kl 8 på kvällen. Vi klippte trial kort hela dagen, och käk mat och fika i klubbstugan med Trialmänniskorna från hela Sverige, Finland och Norge. Trots kylan blev det en rolig dag i alla fall. Sen tände vi ljus och spela gitarr hemma.
Idag blir det lite plugg, långpromenad och förhoppningsvis en fika.

Hoppas ni haft en grym helg ni också!

Kommentarer
Postat av: julle

mysig dag!!!!:)

2010-10-17 @ 14:12:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0