Du och Jag, Julia.

 

Ville bara säga till dig att du är underbar Bullen, och att du betyder så jävla mycket för mig. Tanken av att du ska flytta till USA om det nu blir av (din jävel), gör mig helt lipfärdig typ. 
Jag kommer inte kunna leva utan dig. 
Det är ju du&jag, julia. Du&jag.

Nä nu ska jag ställa mig i köket och baka en kladdkaka åt dig bästavän, för att sedan kolla på Bonde Söker Fru. Mys!♥ 

Värst så sentimentalt detta inlägget blev. Ibland blir det så bara , och tur är väl att man inte är helt känslokall.


Kommentarer
Postat av: tror du vet vem!

AAAAAAAWWWWW SÅ UNDERBAR ÄR DUUUUU!!!!! HELT FANTASTISK!!!!!!!! ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT!!!! VA LUSTIGT, JAG SATT PRECIS OCH ÅT SÅ TÄNKTE JAG PÅ USA VAD JAG KOMMER SAKNA MEST, FAMILJEN OCH DIG BECKAN!!!!! PUSUUUSUSUSSSSS<3<3<3<3<33<3<3<3<3<3

2010-10-20 @ 19:45:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0