Fikamys

Tjenare!!

Dagen idag har vart ganska flummig. Har skrattat ganska mycket på varje lektion och vart allmänt trött-glad, nivet, skrattar åt allt.

På Historialektionen satt jag, Anton och Emelie och hade ett kli-på-ryggen-tåg hela lektionen som är 90 min. Det var bara såå jädra gött och jag rekommenderar det till er som vill att lektionen ska gå snabbt.

Sen gick jag, Rebecca, Oscar och Ramus ner till stan och tog en mysig chailatte fika på Orion. Två gånger lyckades jag spruta ut chailatten jag hade i munnen av skratt. Haha. Lite kul faktiskt.

Nu ska jag dra ut min bror till lekplatsen tänkte jag, alltid skönt med lite luft innan plugget.





goa glada gänget

Nu ska jag dra ut! Vi hörs med outfit bilder senare idag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0