Kommit hem från Friskis&Svettis


Gokväll!!

Är helt slut efter ett medel/styrka pass på friskis. Trodde seriöst att armarna skulle gå av efter att vi redan hade gjort 56009 armhävningar och sit-ups. Men jag överlevde. Faktiskt skönt att ha tränat! Dock har jag grymt ont i magen efter gårdagens core/spinning pass som tränar ryggen, magen och rumpisen, och jag ska fortsätta med att vara duktig: på söndag ska jag gå på ett afro dans pass.

Den nya Rebecka tar fart, träning ska prioriteras from now on.
hoppas det håller i sig!






bild från i tisdags. Då var det gifflar som gällde, nu är det slut med det, hehe...



Kommentarer
Postat av: julia nordgärd

duktig becka! :) jag bokar afro ikvällleen puss på dig sötnos(L)

2010-10-08 @ 11:05:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0