Lördagskvällen-17 års fest























Igår tänkte jag mig en lugn kväll med Bullen, men inte då. Jag halkade in på en 17 års fest i Dalsjöfors istället. Vi fixade tårta och tände ljus. Under kvällen blev tårtan allt mer misshandlad.
Fruktfatet som stod på bordet tömdes under kvällen. Clementinskal all over the place.
Jag vet inte hur det gick till, men jag fick i min minst 2 clementiner och 2 äpplen.
Huset som låg rätt ute i skogen var det finaste hus jag sett typ. Sjön låg nästan inne på tomten, så dem hade en lång brygga med ljus ut, skitfint med stjärnhimmel och allt!

Det roligaste var att vi kom till William och Tobias vid 7 tiden, haha! Så kvällen var lång och innehöll dans, skratt m.m.
Sen tog jag och tjejerna Taxi och chauffören lura oss rejält. Vi fick betala 640,-!!

Hur som helst: Galet lyckad kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0