Uppdatering från de senaste dagarna




seriös shit.



matilda snygging




jag och min älskade lillebror



från fikat igår
jag och Felix gillar egobilder ytterst mycket...

Jaa, hörrni. Ett par dagar har gått, och på dem har det hänt ganska mycket, eller rättare sagt har jag hunnit med en del saker och inte hunnit blogga. Men lite kortfattat:

Torsdags: leta skor till syrran och plugga apa till ett matteprov, engelska och tyska läxor

Fredag: skola, efter skolan: FIKA,  sen fest hos Alex följt efter pizza på Campino och efter det= Bäckäng halloweenfest som spåra ur ganska mycket. Slagsmål & en brinnande kille som var mumie.

Lördag: Hunnit med att sova och käkat frulle, snatr blir det hopp in i duschen och sen stan med Julia, och ikväll blir det partajj med Matilda&Julia hos en kille som heter Benjamin. Trävligt!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0