Garderobens NYA vänner...









tusen bilder på samma saker, ja!

hur som helst drog jag och Bullen en snabbis till någon Fashiondays utförsäljning och hittade en underbar tunika (längst upp) från Vero Moda för 150 spänn. I silke är den!
Sen ruschade jag och syrran till Knalle för att hitta skor och jacka till henne, istället kom hon hem tomhänt och jag med två nya koftor (förvånande, haha) från 2hand. Den vita (såå grymt mysig) för 65,- och den grå (gina tröja) för 45,-

Nöjdnöjdnöjd.

Nu måste jag återgå till massa plugg!

 Och: en fartfylld helg och ett underbart späckat lov har jag framför mig, KÄNNS BRA!


Kommentarer
Postat av: maltafriend c

ovanligt att du köper kläder, hehehe

2010-10-29 @ 06:10:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0