Känner mig go

Good Afternoon homies!

Har haft en riktigt go feeling idag alltså. Allt gick bra i skolan, gjorde bra ifrån mig igår på jobbintervjun (antar jag) eftersom dem ringde från City och ville att jag skulle komma på Torsdag på en till arbetsintervju! Ett steg närmre, och om jag gör bra ifrån mig på torsdag, får jag förhoppningsvis ett jobb till hösten också!

Så har jag vart riktigt duktig och tagit tag i att storstäda mitt rum! Synd att jag inte har för & efter bilder, för jag tror inte ni förstår hur stökit det var här innan, alltså, man kunde liksom inte GÅ in i rummet av alla klädhögar och prylhögar fullt med damråttor överallt verkligen!

Så jag röjde i 2 timmar, sen damsög jag, torka massa på golvet och städade upp precis allt. Det blev riktigt fint också!
Nu har jag tänt massa ljus i hela rummet, och känner mig mycket mer manad till att plugga i detta mysiga rum nu!
Fast det blir raka vägen till duschen för mig nu, sen hopp i säng med engelska boken.

Just nu flyter livet på, me likey!





ser kanske inte så städat ut, men det är så rent och fint och massa tända ljus!



Hoppas ni har det grymt också! Godnatt♥


Kommentarer
Postat av: SARA

Va, har du ett golv i ditt rum becka?

Nä, skoja! Men asfint och asrent ju :D haha

2010-09-14 @ 22:51:16
URL: http://saraholic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0