Kräftskiva- bildbomb..










Älskar dig snygging!







MÅÅÅNGA gruppbilder hehe







fluga på näsan




kusinen och jag



alltså, jag är så lyckligt lottad som har en så grym syster!

Haft en galet mysig kväll med familjen och lite av släkten. Ganska skönt med en helg med familjen faktiskt.

Jag, Rebecka, Syrran och kusinerna åkte ut på flotten med gitarren och några låttexter. Solen sken och jag kände verkligen hur livet är värt att leva. Det var så fint alltihop.
Sen åt vi sjukt goa kräftor, och firade mig lite efter min 16 års dag. (firade på mammas sida i tisdags)

Och med dem orden ska jag krypa ner i sängen och kolla film och sova. Mysigt!

Kommentarer
Postat av: M O A

sv: eller huur! :D <3

2010-09-05 @ 16:36:46
URL: http://moahsoderberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0