Lite kvällsdagbok? typ.

Gokväll!

Här sitter jag och ska hoppa in i duschen strax. Klockan är alldeles för mycket vilket betyder att det kommer bli ett helvete för mig imorgon att ta mig upp ur sängen men dagarna går ju så fort.

Idag var en riktigt go dag i skolan! Vi spelade lacross på idrotten och eftersom mer än halva klassen var sjuka, var det typ jag, två tjejer och killarna som verkligen gick in för det men sög ändå haha! Fick mig många goa skratt i alla fall.

Nu har jag precis kommit hem från pappa, och suttit och planerat helgen med två glada grabbar.
På fredag ska nämligen jag, Pedro, Karl, Sara och Bullen ut och TÄLTA. Japp, ni hörde rätt. I Höstkylan ska vi dra med oss ved,sovsäckar, nåt att grilla, ett gött humör, tält och ah, det man ska ha med sig när man tältar.

Jag taggar redan nu! Men en dag i taget... Imorgon blir det en lång dag för min del, och på torsdag blir det fika med klassen.

Blir nog en rätt så bra vecka hoppas jag.

Nä nu måste jag verkligen skynda mig... ¨

GODNATT♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0