Pizza. Chips. PimPim. KLaddkaka.


HAJJ!

Skolan var awesome som vanligt idag. Uppvisning på ensamble kursen och musikvideos analyser på estetisk orientering. (ÄLSKAR ONSDAGAR= estet dagar)

Efter skolan blev det Campino pizza med goingarna Emelie, Rebecca och Karl

Sen blev det lite pimpim på bussen hem och nu sitter jag och äter Pringles. JAG SKA verkligen bli nyttig nu!

Men nu ska jag dra till Moa och äta kladdkaka (dubbelmoral??) hahah
can't help it! Men imorgon ska jag TRÄNA!

Vi ses!♥





EgoBild från några veckor sen


Kommentarer
Postat av: M O A

det är inte bara kladdkaka utan världens gooooooaste! :D

2010-09-22 @ 17:30:16
URL: http://moahsoderberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0