Shoppingen från utförsäljningen-bildbomb

Det positiva med vår stad är att det ganska ofta är utförsäljningar på till exempel Gina Tricot och Svea osv.

Detta innebär alltså att massa kläder (en del 2handsortering och en del från förra kollektionen) säljs ut mycket billigare än normalt. 
idag var det inte kanske var den bästa Gina utförsäljningen jag vart med om, trots det fick jag med mig en del godbitar hem. Så jag är ganska nöjd änå!

Bara att skrolla ner, maaaany pictures... ------>







den klassiska basebolljackan: ord pris 249,- Nu: 50,-






T-shirt 50,-
(jeansen är också köpta idag)




as bekväm tunika/tröja : 50,-





jeans (inte skit tighta men as bekväma och snygga!) ord pris: 500,- Nu 75,-



skjorta Nu 50,-



ååhh! typ bästa (åtminstone mysigaste köpet)





haha många bilder, men jag är verkligen kär i de nya klassiska ljusrosa mjukisarna!

Nu: 50.-

allt detta för 325,-
Ganska bra ändå! :)


Har för övrigt slitit hårt med matteboken hela eftermiddagen (stolt, hehe), käkat kvällsmat och gått en powerwalk med mammi. Nu ska jag hoppa in i duschen, och sen läsa lite mer läxor. Tyska, svenska&engelska...

Imorgon är det en BRA dag föressten, då kommer nämligen världens finaste vän och sover hos mig  till fredag♥


Kommentarer
Postat av: SARA

Åh, nej vad synd att jag missade utförsäljningen :(

Men vad sköven, det kallas being economic! Funkar också ganska bra :)

2010-09-30 @ 21:22:18
URL: http://saraholic.blogg.se/
Postat av: juliaaHH

snygging!!!:) jättefina grejer du hittade ju. jag gillar allt förutom den gråa t-shirten och den svarta skjortan haha;) vi ses imorgen pluttii pussspusss PS. du såg jävligt smal ut tror jag måste trycka i dig lite onyttigt nån dag!!

2010-09-30 @ 21:45:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0