slutade 09.45, sen var det utförsäljning

Gooooodag!

 skolan från 08.00- 09.45 idag. Väääldigt skönt! Dock hade vi en extremt jobbig teori lektion på ensamble kursen där vi skulle lära oss alla knappar på ett mixerbord. Även lära oss att koppla in microfoner och instrument. Hard work work säger jag bara. Ögonen rullade i kors var tredje sekund, och då och då ryckte jag till av att jag somnat, hehe...

Hur som helst så stötte jag på Malin och Sofie på stan, så vi drog till Gina utförsäljningen tillsammans och den var väl sådär bra. Tyckte inte att dom hade överdrivet mycket fina saker...

Jag lyckades i alla fall komma hem med en full påse, hehe...
Visar er sen! Promise!

Sen åt vi en as god MCdonalds lunch (längesen det smaka så gott på donken, åt där igår också hehe)
Mötte sedan upp syrran för att gå en till runda eftersom hon också ville fynda lite.

Nu är jag hemma och ska ta en tupplur (är helt slut) och sen MÅSTE jag verkligen ta tag i plugget hela eftermiddagen. Skönt att vara ledig nästan en hel dag i alla fall!

Vi hörs sen med dagens outfit osv...







Mycket folk! Det va gött att bara dricka fanta exotic och kolla på alla andra som stressa runt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0