Vindskydd på en fredagsnatt

Godkväll på er!

Jag är verkligen helt utmattad efter en galen och mycket rolig helg.
Det är en lååååång historia, men lite kortfattat åkte vi ut till skogen på fredagskvällen i 2 omgångar, vilket gjorde att Karl och Julia som kom ut senare kom bort.
Så när jag, Pedro och Sara försöker göra upp eld i ÖSregnet kommer det 4 vandrare i 30 års åldern från Slovakien och Finnland som vill få plats. 
Inte nog med det, dem var grymt perversa och viftade med yxor i ansiktet på oss så vi trodde vi skulle bli mördade, fast vi hade turen med oss och överlevde.

Efter någon timma var jag och Sara tvungen att hitta Julia och Karl, så jag och Sara går helt ensamma i den kolsvarta skogen för att leta reda på dem, och efter en lång vandrig och ett kodord "korv" hittade vi varandra.

Sen var det en grymt lång och halkig färd upp till vindskyddet igen med ton av packning och sönderblöta papperspåsar. När vi väl kom fram grillade vi korv och åt chips.

Vi snackade hela natten och ville inte gå och lägga oss när de andra okända la sig, så vi var vakna i många många timmar in på natten, och hade det grymt mysigt.

Vid halv 6 tiden var det ganska svårt att hålla uppe ögonen, så vi tränge in oss i vindskyddet och sov. 
Frös nästan ingenting. Vi hade i alla fall ännu en väldigt rolig och mysig helg.♥ 











alltså, här bjuder vi på oss själva säger jag bara... haha






Kommentarer
Postat av: M O A

haha, faan vad myys :D och gosh vad snygga karl & pedro(skrev jag rätt där?:) är! :D<3

2010-09-14 @ 17:49:48
URL: http://moahsoderberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0