Big White Bed








Det var inte kul att gå ur min stora mysiga säng imorses, har vart trött hela dagen bara för det, haha...

Dagen var dock ganska soft. Hade en intensiv mattelektion imorses (vi gjorde många stenciler så att vi har alla inställda mattelektioner veckan efter lovet då det är kulturvecka!!) och sen hade jag tyska i en kvart eftersom jag gjorde nationella proven i "sprechen". Sen åkte Kajsa, jag och pappa till ett mysigt lunch ställe och käka god mat.
Sedan var det engelska och efter den gick jag på påsklov (!!). Det blev en mysig fika med mamma och syster på Viskan också.

Lång dag! Är verkligen hur trött som helst just nu! Ska nog vila lite, och sen får jag se om jag orkar göra något med denna kvällen. Kanske blir det att hälsa på Lutha folket, men det återstår att se. Var i alla fall för trött för att gå på grillfest, så det blev inget med det.

Jaja, hoppas ni som vanligt mår toppen och är GRYMT TAGGADE FÖR PÅSKLOV!

Kramar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0