Food








De två första bilderna är från igår eftermiddag då jag, mamma och Mattias åt pastasallad och paj på Bakgården.
På de två andra bilderna ser ni mig och min fina Matilda från idag.

Hoppas ni haft en go dag!
Min dag såg ut i princip som vanligt, fast det som var lite extra mysigt var att jag förs första gången på väldigt länge träffade Julia igen. Det blev en runda på stan och lite snack.

Just det! Fixade till min navel piercing idag. Den har vart helt knäpp. Helt svullen och konstig, så idag bytte jag ut staven till en smalare och hon tog bort "bölden" som var runt om. Kan säga att det gjorde 30 ggr ondare än ta själva piercingen som jag gjorde i vintras, hehe...

Jaja, som sagt hoppas jag ni haft en bra dag och att ni mår superb!

Kraaam


Kommentarer
Postat av: tildis

puss på dig underbaring

2011-04-14 @ 20:13:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0