Godis, candy, sweets, süssigkeiten.







Godeftermiddag, på er!

Äntligen fredag, va? Så himla skönt. Med tanke på att jag är sjuk (har dock gått i skolan) så gick jag och finaste Julia till Hemmakväll efter skolan och köpte godis för alldeles för mycket pengar och hyrde två filmer.
Snart kommer pappa hem med Spice'n Rice också.

Så denna kvällen skippar jag och Julia partajandet för att istället dricka mängder med koppar te, proppa i oss godis&thai samt kolla film. Låter som en bra "bli frisk" kväll tycker jag.

Så himla typiskt att jag blev så nedrans förkyld med värsta halsont och allt nu! Det är ju bara en vecka kvar till 9 April, och då måste rösten hålla. Inte en snedsteg får jag göra, för då gäller det minsann!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0