Lite shopping







Tjena!

Kom på att jag inte kunde deppa mer över Idol idag, så i slutet av skoldagen lyckades humöret höjas igen.

Jag, Kajsa och Filip skrev en hel låt som dessutom blev grymt bra till vårt projekt arbete i EOS kursen. Den ska spelas in i studie snart, och har ni tur kanske jag visar den här på bloggen!
Vi satt kvar i skolan väldans länge, så vid halv 5 tiden drog jag mig ner till stan med mamma för att kolla på skor till henne. Dock blev det lite kvällskäk på Bakgården med pastabuffé och klädshopping till båda istället.

Jag kunde inte låta bli att investera en djurmönstrad kofta fr H&m och en ljus skinnjacka (äntligen!!) inne på VeroModa. Självklart var det rea, annars hade jag aldrig haft råd, hehe....

Hoppas allt är bra med er, vi hörs!

Kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0