Lycklig Nervös Tjej

Tjena Tjena!

Hemskt ledssen för dålig uppdatering här på bloggen, men allt med Idol har gjort mig galet nervös och stressad.

Imorgon ska jag träffa den riktiga IDOL-JURYN och försöka imponera på dem, ska verkligen göra mitt bästa. Dock är jag så rädd för mycket! Att jag ska spy framför kamerorna, att min röst ska spricka osv...
Hur det än går ska jag vara stolt över mig själv. Det måste jag vara.
Kajsa och Tilda sover över här inatt och sen imorgonbitti möter vi förmodligen upp Sara skit tidigt på morgonen för att ta Göteborgsbussen.

Efter imorgon kommer det förmodligen bli bättre uppdatering här, om jag inte skämmer ut mig brutalt i TV...

Jaja, allt jag ville säga var egentligen, ha en bra dag hörrni!

Hoppas ni mår riktigt fint, kramar





Glad tjej i Lördags!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0