My Day






hehe, det var billigt erbjudande på kexchoklad, så jag och Kajjan köpte 4 var eftersom vi alltid delar på en varje torsdag innan naturkunskapen, hehe...




I skolan på torsdagar mellan 9.30-10.00 då hela Bäckäng har rast, var det lekar/tävlingar som vanligt. Denna gången var det "hela havet stormar" och kladdkakeförsäljning av föreningar. ´Kul!



Detta var ioförsig igår på en Estetisk Orientering lektion då vi filmade för vårt projekt.



Denna bild tog jag i måndags då vi fika på ett lustigt fik, där dom sålde "MONGOBOLLAR", kul i´dé


Denna dag har vart lång men ändå väldigt bra/rolig! På naturkunskapen hade vi debatt så den lektionen varade endast i 15 min för min, Emelie och Kajsas del.
De timmarna vi hade över spenderade vi bland annat i Aulan (KULTURFESTIVALEN PÅ BÄCKÄNG HAR BÖRJAT) där det var en liten konsert och dans föreställning, GRYMT bra! Rös i hela kroppen när de sjöng "Hide and Seek".

Sedan sprang Kajsa och jag över gatan och köpte Thai lunch. Man får nämligen två rätter för 42 spänn, så jag känner på mig att det kommer bli en hel del thai framöver...

Vi gick även in på Pistolero efter skolan för att kolla till våra navelpiercingar, och var det tydligen så att jag var tvungen att byta min piercing till en smalare stav eftersom den blivit så irriterad...

Hur som helst så hoppas jag att er dag vart lika go som min!

Kramar till er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0