Bildbomb från veckan som gått



Åt på Viskan en kväll med pappa och Monica




Kajsa och jag handlade frukt för 133 spänn en eftermiddag och gjorde världens godaste fruktsallad med kesella och glass!



Söta Kajsa och Johanna på Viskan här om dagen



I fredags invigde vi lovet med en timmes träning på gymmet och gick sedan till viskan för att äta världens godaste kycklingtallrik, sjukt att jag aldrig tröttnar på den! Så himla god




Bästavännen från Ulricerhamn kom både på fredagen och lördagen till min lilla stad




En outfit från igår







Igår efter att jag fikat med Matilda på stan mötte jag upp Becka, och vi var sugna på Thai så vi drog till Spice'n Rice och köpte klassiska nr 13 med nudlar, kyckling och nötter. Sen tog vi bussen hem till mig och lyssna på lugna listan på Spotify och käka nudlar i min säng. Säger bara ett ord: Gött!




en outfit jag hade nån dag i veckan


Åh vilken sjukt bra vecka detta vart! Haft hur kul som helst och tagit det lugnt på samma gång. Så ska det va! Och som grädde på moset har jag en vecka ledighet framför mig: Skön...t!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0