Filmmys!


Godkväll!

Efter skolan idag vandrade jag ner med Matilda till stan för att fika/käka och sen shoppa! Farligt när studiebidraget rullar in på kontot haha... Blev en hel del shopping för oss båda två. Jag fick dock mest med mig smycken hem.

Efter en mysig eftermiddag med finaste Matilda hade jag och familjen lite sångkväll. Vi spela gitarr och sjöng och käka mat tillsammans som vanligt. Mycket mysigt måste jag säga!

Jag hyrde även ett par goa shoppingfilmer i eftermiddags som jag tänkte ta tag i nu. Härligt härligt!

Ha en mysig kväll, så hörs vi!





Älskar filmer som får en att le. Ett extra + är ju att man får så härlig insperation och shopping-glädje när ögonen vilar på dessa filmer.

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0