I'm alive

Godkväll!

Har vart frånvarande från bloggen ett par dar. Jag har haft grymt goa dagar, och jag har hunnit göra ganska mycket.


För några dagar sen fick jag ju träningskort så jag har gymmat 3 ggr på 4 dagar, gjort exotisk fruktsallad, pluggat, umgåtts med vänner, ätit god mat på Viskan och bara myst.

Om ni undrar, så kommer det lite bilder imorgon, orkar inte fixa det nu.

Meningen var att jag ikväll skulle ut med Matilda och company men min kropp sa ifrån och jag somna kl 7 i min säng på kvällen idag när det var kalas hemma. Min kropp behöver nog vila efter all träning nu, så jag struntade i att gå ut idag och satsar på det imorgon istället! Nu har jag dock piggnat till lite eftersom jag fick lite sömn där inann vid 7 tiden, hehe....

Just nu sitter jag i sängen med datorn framför mig (första gången på 4 dagar) och lyssnar på världens skönaste låt: Slow dancing in a burning room-

Godnatt kära vänner, och just det: Nu är det ju sportlov hörrni!



en lycklig rebecka i somras! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0