Ledighet och snygga skor


Godkväll på er

Hoppas allt är riktigt bra med er!
Min dag har vart slapp fast ändå inte. Hade nämligen ledigt idag eftersom Bäckäng har resursdagar då och då. Och hur duktig var inte jag som plugga i princip hela dagen? Det blev massa engelska och matte, gött att ha det gjort!

Från 11.20-12.30 sov jag i en ihoprullad boll på sängen där det sipprade in massa solljus från fönstret och det var bara så himla gött!

Nu vet ni det kära vänner, nu vet ni det...

Hur som helst hitta jag två fina skor från Skopunkten som jag tyckte va fina.





Godnatt sov sött, dröm söta drömmar ha kul, lev livet, pussa på era nära&kära, lev livet igen och glöm aldrig att leva livet spontant! Om man vill, förståssss..

Kram!


Kommentarer
Postat av: tess

du skulle berätta om brännskadan!!

är det bättre nu?

2011-02-23 @ 22:19:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0